شهید آینده

ان شاالله

ان شاالله

«بسم الله الرحمن الرحیم»
چه بگویم؟
.
|
.
|
.
|
اللهم الرزقنی شهادة فی سبیلک...

جنبش کلیکهای حامی گفتمان مقاومت و پیشرفت

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ

.:من به سعید جلیلی رای میدهم:.



.:به ادامه مطلب بروید:.




ایمان به خدا ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی و مردم
دارای روحیه ی مقاوم در برابر دشمن
با تدبیر و با حکمت
برخوردار از تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی
و ...
همه و همه چراغ های راهی است برای ما از سوی امام جامعه ، در جهت یافتن یهترین فردی که می توان به او اعتماد کرد و با رأی و حمایت خود مسئولیت سنگین ریاست جمهوری ایران اسلامی را به او سپرد.
شرایط حساس داخلی و بین المللی امروز ، اهمیت دقت در انتخاب را بیش از پیش بالا می برد و لزوم حمایت بجا از فرد اصلح را بخوبی نمایان می کند.

از این رو شناسایی و پس از آن حمایت از فرد اصلح وظیفه ای است که سنگینی آن را بر دوش خود حس کرده و بدنبال ادای آن هستیم.توجه به معیارها و اصول مطرح شده از سوی امام جامعه و همچنین ارزیابی و بررسی همه جانبه کاندیداهای مطرح ، می تواند تکلیف ما را در این عرصه حساس روشن سازد.

مرزبندی و مواجهه مشخص با استکبار جهانی در جنگ اقتصادی کنونی، حضور فعالانه در اتفاقات بین المللی علی الخصوص حوادث بیداری اسلامی، تلاش حداکثری برای رفع مشکلات معیشتی مردم، مبارزه حقیقی و به دور از شعارزدگی با فساد و فقر، خدمت صادقانه به مردم، تلاش جهت ارتقاء فرهنگ دینی جامعه و … تنها بخشی از الزامات عمومی ای است که با توجه به منویات امام خامنه ای(مدظله) می توان به عنوان بخشی از اقدامات اولویت دار رییس جمهور آینده برشمرد، اقداماتی که دولت آینده باید بر انجام آن ها اهتمام ورزد.

در کنار این معیارهای عمومی که از فرمایشات رهبر عزیز انقلاب می توان استخراج کرد، ایشان معیارهای اختصاصی ای برای رییس جمهور دولت یازدهم نیز برشمردند که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امتیازات امروزی دولت منهای ضعفهای آن، پایبندی به عقل جمعی و تدبیر، اعتقاد حقیقی به قانون اساسی، دارا بودن روحیه مقاوم در برابر فشارهای دشمن و در برابر مسائل داخلی، عدم نگاه روزمره به مسائل اقتصادی و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، تهذیب اخلاقی، از جنس مردم بودن و مشکلات و دغدغه های آنان را درک کردن، کاری و پرتلاش بودن، اعتقاد راسخ به آرمان های انقلاب.

حال این ماییم و این عرصه ی حساس. عرصه ای که شاهد حضور طیف های مختلفی از گفتمان های سیاسی است.تعدد نامزدهایی که قرابت چندانی با این معیارها نداشته و تجهیز تمام عیار آنها برای موفقیت در انتخابات و دست یافتن به قوه مجریه ، بیش از هر زمان دیگری اهمیت حضور قدرتمند و متحد گفتمان انقلاب را در انتخابات نشان میدهد.حضوری فعال و با تمام قوا به پرچمداری فردی که بیشترین قرابت را با معیارهای موجود دارد.

بی شک دکتر سعید جلیلی به عنوان یک رزمنده انقلابی با سوابق روشن و درخشان که در دوران حضور چندساله اش در مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی روحیه مقاوم و سازش ناپذیر مسلمان حقیقی را به جهانیان نشان داده یکی از افرادی است که قرابت بسیار زیادی با شاخص های عمومی و اختصاصی رهبر معظم انقلاب دارد و این مسأله جزء معدود مسائلی است که در شرایط امروز تمام طیف‌های دوست دار انقلاب و تمام اصول گرایان علیرغم تمام وابستگی های سیاسی و حزبی شان بر آن اذعان دارند و ایشان را بسیار نزدیک به شاخص های ولی جامعه می دانند.

کارآمدی و تخصص در امور بین الملل با توجه به شرایط حساس منطقه و همچنین بیداری اسلامی رخ داده، کارآمدی در مدیریت کلان کشور با توجه به تجربه های مدیریتی اعم از مدیریت بحران، مدیریت ستادی و … در شورای عالی امنیت ملی، تلاش بی وقفه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و طرح این بحث توسط ایشان در مجامع مختلف، قانونمداری و پرهیز از مسایل حاشیه ای که برعکس قریب به اتفاق کاندیداها ایشان تبلیغ در ایام بررسی صلاحیت ها را بر حامیان خود ممنوع کرده است و همچنین عدم مصاحبه تریبونی ایشان در روز ثبت نام با خبرنگاران، توانایی در جمع کردن نخبگان حوزه های مختلف با توجه به تیم های کاری و مشورتی ایشان در شورای عالی امنیت ملی، سابقه رزمندگی و نبرد در جبهه های حق علیه باطل، دفاع تمام قد از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی در مذاکرات و رساندن پیام مظلومیت و حقانیت مردم ایران به جهانیان و عدم تسلیم در برابر فشارهای بین المللی، مردمی بودن و حضور در محافل مختلف هم پای سایر مردم، ساده زیستی ایشان که بر عکس دیگر کاندیداها که با بنز برای ثبت نام حضور پیدا می کنند، ایشان با پراید شخصی خویش حاضر می شود، همه و همه ی این موارد، تنها نشانه هایی از نزدیکی ایشان با شاخص های رهبر انقلاب می باشد؛ علاوه بر این ها ویژگی منحصر به فرد دکتر جلیلی این است که توانایی ایجاد وحدت در اردوگاه انقلابیون را به همراه خواهد داشت، وحدتی که در چند سال گذشته به دلایل مختلف خدشه دار شده و حضور دکتر سعید جلیلی باعث خواهد شد تا همگان باردیگر دست در دست هم مقدمات ساخت دولت یازدهم و رسیدن به دولت اسلامی را پدید آورند.

لذا با تمام این تفاسیر ، جناب دکتر جلیلی را فرد اصلح انتخابات پیش رو دانسته و حمایت همه جانبه از ایشان را تکلیف خود میدانیم.

با توجه به مشی انقلابی ایشان در تبلیغات انتخاباتی که نمونه ی آنرا در دو دوره ی حضور ایشان در انتخابات های مجلس شورای اسلامی مشاهده کرده ایم ، معتقدیم که با شیوه های صحیح، کم هزینه و آگاهی بخش تبلیغاتی و دوری ازاسراف و تبذیر و لابی های فساد خیزپشت پرده می توان مقبولیت کاندیدای اصلح را نیز بدست آورد. براین اساس رأی آوردن وانتخاب شدن درانتخابات ریاست جمهوری دردرجه دوم اهمیت قرار داشته و آنچه مهمتر است، به پیش بردن اهداف نظام اسلامی، فرهنگ مشارکت سالم سیاسی، اصلاح فرهنگ انتخابات و طرح گفتمان و شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است.

لذا بدینوسیله با توجه به اهمیت فضای مجازی و عرصه ی سایبر ، بعنوان وبلاگ نویسان حامی گفتمان انقلاب ، حمایت خویش را از دکتر سعید جلیلی اعلام داشته و با شعار «کلیک های حامی گفتمان مقاومت و پیشرفت» به حمایت از فرد اصلح می پردازیم.

تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِینَ لَا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
آن سراى آخرت را براى کسانى قرار مى‏دهیم که در زمین خواستار برترى و فساد نیستند و فرجام [خوش] از آن پرهیزگاران است (قصص، ۸۳)



جهت پیوستن به جنبش وبلاگی "کلیک های حامی گفتمان مقاومت و پیشرفت"

 به «اینجا» بروید...


برگرفته شده از hezr85.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی