شهید آینده

ان شاالله

ان شاالله

«بسم الله الرحمن الرحیم»
چه بگویم؟
.
|
.
|
.
|
اللهم الرزقنی شهادة فی سبیلک...

جشن پیروزی حسن روحانی

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۹ ب.ظ

توجه                                         توجه  

با سلام

ضمن تبریک به حجت الاسلام برادر بزرگوار دکتر حسن روحانی

به مناسبت پیروزی در انتخابات

جشنی به شرح ذیل برگزار میگردد :

قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر با صدای : مرحومه مغفوره هایده

قرائت دعای ربنا : با صدای استاد شجریان
و پخش فیلمی از : اصغر فرهادی

و هدیه آخر ما به شما :

حضور سران فتنه : میرحسین موسوی و مهدی کروبی

و خطبه خوانی حجت الاسلام : هاشمی رفسنجانی

زمان: وقتی همه خواص و عوام خوابند

مکان: قعر دوزخ ،درب هفتم،سمت چپ

شرکت شما عزیزان باعث اهانت به خون شهدا و امامشان خمینی کبیر میباشد.

والسلام علیکم و رحمة الله

نظرات  (۲)

سلام
مطلبش برای منِ بچه ولایی که اتفاقا کاندیدای مد نظرم مخالفن با آقای روحانی جالب بود!ولی یکم زیادی بد بینانه نیست این جوری فکر کردن؟به هر حال ایشون در حال حاضر ریاست محترم جمهوری کشور اسلامیمون رو بر عهده دارند،ضمن اینکه آقا فرمودند تمامی کاندیداها نماینده ی جمهوری اسلامی هستند؛پس آقای روحانی هم مستثنی نشدند در این فرمایش!فکر میکنم یه ذره بی انصافیه!مخصوصا در مورد دعای جوشن کبیر!
موفق و پیروز باشید....ملتمس دعا
پاسخ:
سلام
بدبینانه نبود، یه کم پیش بینانه بود،یعنی
گفتم ایشون که از این اول کار میخواد
اینارو بیاره سر کار،خوب آخرش هم لابد...
بله ایشون رئیس جمهور ماهم هستند
و احترامشون رو دارم
البته به شرطها و شروطها

در ضمن من نگفتم قرار اتفاق بیافته
منظورم این بود اگه بخواد یه همچین
کاری صورت بگیره....
------------------------
به همچنین
ملتمس دعای خیرتان
سلام من با سیاست کار ندارم بحثمم سیسات نیست می خوام بگم آخه تو که دم از اسلام می زنی می گه اسلام حضرت محمد و حضرت علی نگفتن پشت مرده حرف نزنین برا چی پشته مرده حرف می زنین ؟؟؟ مگه هایده چیکارت کرده شما رو عقده گرفته- اخه چرا اینکارا رو می کنین که چی مثلا پست پیدا نمی کنی باید برینی به اسم بقیه ؟؟؟؟ 
خدا وکیلی من مسلمونم بچه شیعه هستم اما از این کارتون اصلا خوشم نیومد خدا همتون رو شفا بده 
می تونی برا این که شفا بگیری صبح ناشتا ناشتا 10 مرتبه بگی یامن اسموهو دوا و ذکروهو شفا تا شفا بگیری
پاسخ:
سلام دوست من
عزیزم شما ناراحت نشو،من که بی احترامی نکردم
معمولا زنده ها از آثار مرده ها استفاده میکنن
تا اونجا که یادمه ، شنیده بودم هایده خانم
دعای جوشن خونده (درسته؟؟)
خوبه که ازش استفاده بشه
در ضمن از هایده با
مرحومه مغفوره
نام بردم
----------
یا علی و اولاد طاهرینش
«اللهم عجل لولیک الفرج»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی