شهید آینده

ان شاالله

ان شاالله

«بسم الله الرحمن الرحیم»
چه بگویم؟
.
|
.
|
.
|
اللهم الرزقنی شهادة فی سبیلک...

مهدی جان، جهان در انتظار توست

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

دلم به وسعت دنیا گرفته آقاجان!

از این زمانه از این جا گرفته آقاجان!

بیا دوای غم و غصه ها تویی مولا

برای توست که دل ها گرفته آقاجان!

میان خشکی این شهر مانده ام عمری

دلم بهانۀ دریا گرفته آقاجان!

کجا جزیرۀ خضراست من نمی دانم

دلم برای همان جا گرفته آقاجان!

هزار سال نگاه شکستۀ زهرا

برای توست که احیا گرفته آقاجان!

از آن زمان که نبودی دلم به نامت بود

عجیب نیست که حالا گرفته آقاجان!

هزار سال گذشته هنوز پنهانی

غریب مانده ام آقا خودت که می دانی ...

----------------

دلنوشت:

بیا یا ابن الحسن دورت بگردم


----------------

شاعر:محمد ناصری


جهان در انتظار توست

جهت دیدن سایز اصلی بروی تصویر کلیک فرمائید.

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۴ یک آخرالزمانی
سلام 
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به منم سر بزنید
یاعلی
پاسخ:
سلام
سر زنده و سرحال باشید
لطف دارید
بهتون سر زدم وبلاگ بسیار خوبی داری
امیدوارم همیشگی باشه
یا علی

با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند



پاسخ:
سلام
امضاء کردم
----------
یا علی و اولاد طاهرینش
«اللهم عجل لولیک الفرج»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی